IDAG MÅR JAG BRA!

Rubriken säger i stort sätt allt just nu!

idag mår jag verkligen bra! min start på dagen va verkligen perfekt, sysselsatte mig med att dra spik(haha, ja det är faktiskt riktigt kul!) mellan 12 till 4(?) på ett ungefär, tror jag.. så allt har verkligen varit lugnt och fridfullt för en gångs skull..dock förstör det lite av att jag vet att det är mina piller som höjer adrenalinet och massa annat skit i kroppen, MEN jag ska inte låta dagen få förstöras bara för det. älskar att jag känner mig lite high on life just i denna stund. :D

längtar både till den 22'e och den 24'e februari..
22'e - DBT-behandling igen! älskar det verkligen, känner mig som en geléklump när jag kommer ut från behandlingen! och eftersom jag inte skrev kontrakt förra gången jag gick på DBT så hoppas jag att jag får göra det denna gång..för då börjar det ''på riktigt'' de blir alltså mer intensivt och mer jobb. hääärligt! 
jag kan ju tillägga att DBT står för dialektiskt beteendeterapihttp://sv.wikipedia.org/wiki/DBT läs där om ni vill veta vad de handlar om och vad man gör :)
24'e - Claudia kommer till mig denna dag, så jag längtar som satan måste jag säga! my babyguuuurl

lite snabbt inlägg sådär, eheheh.
nu ska jag fortsätta min lördagskväll med en god kopp kaffe och snus!
samt så drar jag ut en snabbis för att träffa julia och linnea på en rök, sen blir det färgning av håret och ansiktsbehandling. Perfekt!
mh'm, min dag idag!

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0